Cum Cumpar?
Folosind meniul din stanga, navigheaza prin categoriile de produse sau lista producatorilor. Odata ce ai gasit un produs care se potriveste dorintelor tale, apasa pe butonul
"Adauga in cos" pentru a-l cumpara.
Preturile afisate pe site sunt exprimate in RON, contin TVA si sunt preturi finale.
In Bucuresti taxa de livrare la domiciliu este 19 lei, cu exceptia produselor care sosesc
din alte localitati, caz in care taxa de livrare este 25 lei (*).
Pentru clientii din celelalte localitati, taxa de livrare este 25 lei (*).
(*) Pentru coletele cu greutate mai mare de 20 kg, taxa de livrare se afiseaza in
fereastra de comanda, aceasta depinzand de greutatea volumetrica.
Livrarea produselor se face prin Fan Courier.
Pentru localitatile aflate in afara retelei Fan Courier se adauga o taxa de 1,24 lei/km (TVA inclus)
Click aici pentru a consulta lista localitatilor fara kilometri suplimentari.
Poti vedea oricand continutul
cosului de produse apasand butonul
"vezi cosul". In pagina cosului de produse poti schimba cantitatea comandata pentru fiecare produs sau poti scoate din cos orice produs.
Pentru trimiterea comenzii apasa butonul
"trimite comanda", completeaza formularul cu datele personale si datele de livrare si alege o metoda de plata. Tot aici poti specifica date suplimentare care ne vor ajuta in livrarea comenzii, cum ar fi numarul de interfon, orele intre care doresti sa fie facuta livrarea.
Trimiterea unei comenzi
nu este conditionata de creerea unui cont. Avantajul crearii unui cont este ca vei putea participa la
reducerile si promotiile acordate clientilor fideli si iti va usura trimiterea comenzilor viitoare.
Hopa-Sus garanteaza ca datele oferite de tine vor fi folosite strict in vederea livrarii optime a comenzii tale.
Aceste date nu vor fi puse la dispozitia nici unei terte persoane fara acordul tau prealabil.
Dupa trimiterea comenzii vei primi un email de confirmare la adresa indicata continand toate detaliile comenzii si vei fi sunat de un operator Hopa-Sus pentru stabilirea detaliilor privind livrarea.
Cum Platesc?
Orice comanda plasata pe site-ul www.HopaSus.ro are valoare contractuala.
Plata se poate in 2 feluri:
- Prin numerar la primirea produselor
- Prin ordin de plata
Pentru produsele comandate, vei primi factura fiscala si chitanta trimise in format tiparit sau
electronic (Legea 571/2003).
Incasarea banilor se va face de catre agentul Fan Courier care livreaza produsele, in afara
cazului in care alegi sa platesti prin ordin de plata.
Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii comenzii, fara taxe ascunse.
Pentru produsele de folosinta indelungata care beneficiaza de perioada de garantie de la
producator sau importator, vei primi certificatul de garantie.
Cum primesc produsele?
Si in Bucuresti si in provincie, produsele comandate vor fi livrate la domiciliu prin intermediul
Fan Courier, in 1-2 zile de la confirmarea comenzii.
Livrarea comenzilor se face de luni pana sambata inclusiv.
Duminica nu se fac livrari.
Toate produsele vor fi ambalate corespunzator, in vederea mentinerii calitatii acestora pe
durata transportului.
Garantia produselor
Garantia produselor comercializate prin www.HopaSus.ro este oferita de catre producatori /
importatori / distribuitori si este valabila in conditiile specificate in Certificatul de Garantie ce
insoteste produsul livrat.
Toata responsabilitatea garantiei revine in sarcina importatorului / distribuitorului.
Returnarea produselor
Conform legislatiei romane in vigoare, produsele cumparate de pe www.HopaSus.ro pot
fi returnate in termen de 10 zile lucratoare de la data achizitionarii lor, fara penalitati si fara
invocarea unui motiv (potrivit articolului 4 litera b din Ordonanta Guvernului 130 / 2000
privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta).
Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice.
Clientul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
1. Produs care nu este conform cu specificatiile de pe site:
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra,
clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuirea sau rambursarea integrala a
contravalorii.
Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta,
respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea
produsului inlocuitor.
2. Produs livrat gresit:
Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar clientul va refuza
receptia. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai
este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta,
respectiv daca valoarea este mai mica, acesta va primi o rambursare partiala pana la
valoarea produsului inlocuitor.
In cazul renuntarii / returnarii / inlocuirii produselor, costul de transport al produsului, atat de
livrare cat si de retur, va fi suportat de catre client.
Renuntarea la cumparare
Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantul (www.HopaSus.ro) ca schimba
produsul sau renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de
maxim 10 zile lucratoare de la primirea produsului.
In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul nou solicitat
este mai scump.
www.HopaSus.ro va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat
produsul cumparat initial.
Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui
motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
-
Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor,
adica ambalajele originale si etichetele trebuie mentinute intacte, sa nu prezinte urme
de utilizare si sa contina documentele cu care au fost expediate de catre magazinul
www.HopaSus.ro;
-
In cazul aparatelor de ingrijire personala, acestea nu pot fi returnate dupa desigilare
sau folosire.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest
site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea / inlocuirea unui
produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.
In cazul renuntarii / returnarii / inlocuirii produselor, costul de transport al produsului, atat de
livrare cat si de retur, va fi suportat de catre client.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 30 de zile de la retur.
In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata
neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea
OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.
NOTA:
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi revandut
ca produs nou, www.HopaSus.ro isi rezerva dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi
diferenta de pret dintre un produs nou si unul utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce
nu permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
Va rugam sa faceti verificarea produselor primite in momentul livrarii coletului de catre curier,
in prezenta curierului, pentru a semnala pe loc acestuia, in scris, eventualele probleme.
Linkuri utile:
Ordonanta nr.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.